
Lamborghini a ridicat Huracan-ul cu aproximativ 4.3cm pentru a face Sterrato. Are un ecartament mai lat cu aproximativ 3 cm în față și 3 cm în spate. Ampatamentul de 263 cm este cu aproximativ 0,8 cm mai lung decât Huracanul standard. Lamborghini a adăugat protecție din aluminiu pentru partea de jos a caroseriei în față, praguri întărite și arcuri de roată studier și anvelope pentru toate terenurile Bridgestone Dueller special dezvoltate .
Este important să înțelegem că nu este doar un lucru estetic , pentru Gear Patrol. Ampatamentul este, de asemenea, mai mare. Diametrul anvelopei este mai mare. Deci sunt modificări importante ale mașinii de bază. Deci nu este doar ridicată și atât. Au fost depuse eforturi sustinute pentru setarea masinii .
Huracan Sterrato ar putea, teoretic, să fie capabil off-road. Dar garda la sol limitată limitează unde poate ajunge.
„Am făcut un fel de compromis pentru că ne doream totuși să avem un fel de sentiment super-sportiv.” a spus directorul tehnic Lamborghini Rouven Mohr.
Huracan Sterrato încă dispune de motorul V10 de 5,2 litri cu aspirație naturală, care produce 602 cai putere și 560 Nm cuplu. Acest motor se asociază cu o transmisie cu șapte trepte cu dublu ambreiaj și tracțiune integrală. Dispune de setari Strada și Sport. Dar Sterrato oferă și un mod Rally pentru tracțiune pe suprafețe libere.
Lamborghini spune că va accelera de la 0 la 100 kph în 3,4 secunde și va atinge o viteză maximă de 257 kph (limitată de anvelopele pentru toate terenurile). Mohr a spus că o anvelopă care ar putea oferi o performanță mai bună și aspectul și capacitatea necesare pentru off-road „nu era disponibilă”.