
PARIS — Peugeot a dezvăluit miercuri noul său compact 408, punând pariu că designul fastback va atrage consumatorii care suferă de oboseală SUV.
SUV -urile au fost extrem de populare în ultimii ani în Europa, atingând o cotă record de 46% din noile vânzări în Franța în mai.
Dar Peugeot crede că ubicuitatea lor a creat o dorință în rândul șoferilor de mai multă originalitate.
„(Unii clienți Peugeot 408) își doresc un stil mai original și mai inovator decât un SUV compact, pe care îl consideră prea obișnuit”, a spus marca într- un comunicat .
SHANGHAI — BMW a declarat că producția a început oficial la o nouă fabrică din China, cu o investiție de 15 miliarde de yuani (2,24 miliarde de dolari), deoarece producătorul auto accelerează producția de vehicule electrice.
Uzina Lydia, a treia unitate de asamblare de mașini a BMW din China, situată în orașul de nord-est Shenyang, provincia Liaoning, va crește producția anuală a BMW pe cea mai mare piață auto din lume la 830.000 de vehicule de la 700.000 în 2021, a spus compania într- un comunicat .
Fabrica este proiectată să fie capabilă să producă mașini complet electrice numai în funcție de cererea pieței pe liniile sale de producție flexibile, a spus BMW.
Primul model aflat în producție la uzina din Lydia este i3, un sedan sport complet electric, a spus BMW, mărind gama de modele EV pentru clienții chinezi la 13 anul viitor.
Tesla și producătorii de automobile chinezi precum BYD domină piața de vehicule electrice în plină expansiune din China, vânzările s-au dublat cu peste un an față de acum un an.
Între timp, regi ai erei motoarelor cu ardere internă, cum ar fi General Motors și Volkswagen Group, rămân în urmă.
Aproape un sfert din mașinile vândute în China în primele cinci luni ale acestui an au fost alimentate cu baterii, potrivit datelor de la Asociația Chineză a Producătorilor de Automobile.
Vânzările BMW în China au scăzut cu 9,2%, până la 208.507 în primul trimestru, potrivit unui document al companiei.